Splošni pogoji

Spletna prodaja nakita Crystal Look s kristali Swarovski je urejena s splošnimi pogoji.

Splošni pogoji prodaje nakita Crystal Look so prodajni pogoji s katerimi se kupec strinja ob nakupu nakita. Oblikovani so s strani prodajalca in so v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

S spletno trgovino Crystal Look upravlja podjetje Miba Vita d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik). Z uporabo spletne trgovine Crystal Look  se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji. Ponudnik prodaja nakit kupcu na način, ki ni v nasprotju z dobrimi poslovnimi običaji. Jezik, v katerem se sklene pogodba, je slovenščina.

spletna prodaja nakita Crystal Look

Spletna prodaja nakita Crystal Look – načini plačila 

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila nakita:

  • Z nakazilom na račun upravitelja Miba Vita d.o.o. (bančno nakazilo po predračunu)
  • S storitvijo PayPal ali s plačilno kartico
  • S plačilom po povzetju preko GLS ( kjer kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali kartično )
  • Plačilo po povzetju preko Pošte Slovenije (kjer kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali kartično, v kolikor plačilo s karticami prek POS terminalov omogoča krajevna pošta).

Spletna prodaja nakita Crystal Look – strošek dostave

Izbran in kupljen nakit je dostavljen kupcu preko Pošte Slovenije oz. GLS. Stroški dostave Crystal Look v skladu s trenutno  veljavno prodajno politiko prodajalca namesto kupca plača ponudnik.

Dostava nakita kupljenega v spletni prodaji nakita Crystal look znaša 3,5 EUR na naročilo. Ob nakupu v vrednosti nad 40 EUR je dostava brezplačna.

Dostava nakita 

Dobavni rok je 2 -3 dni za nakit, ki je na zalogi. Izdelki vam bodo dobavljeni preko Pošte Slovenije oz. preko GLS. Če naročenih artiklov trenutno ni na zalogi, ponudnik kupca o predvidenem datumu dobave oziroma dostave obvesti. Enako velja v primeru izrednih razmer, če naročila ni moč v roku odpremiti, Predviden rok dobave za izbrane kose nakita, ki niso na zalogi je 21 – 30 dni.

Kupec je ob dostavi blaga po pošti oz. GLS dolžan pregledati pošiljko. Nakit mora biti  v nepoškodovanem oz. ustreznem stanju. Srebrni nakit in vgrajeni Swarovski kristali morajo biti nepoškodovan in nakit polno funkcionalen. O morebitnih nepravilnostih je kupec dolžan obvestiti prodajalca in mu reklamirati blago v roku 8 dni od prevzema.

V kolikor je pri transportu prišlo do poškodbe ali druge spremembe zanjo odgovarja izvajalec dostave. Uporabnik je v tem primeru dolžan narediti reklamacijski zapisnik za poškodovano blago pri ponudniku transporta. Slednji je dolžan reklamacijo rešiti. Prodajalec Crystal Look nakita ne odgovarja za nastalo škodo med transportom.

Cene 

Cene nakita v spletni prodajalni Crystal Look so predstavljene kot redne in akcijske cene. Oblikuje jih ponudnik. Izražene so v evrih (€). Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Ponudnik je zavezanec za DDV. V postopku nakupa nakita je vrednost DDV jasno prikazana v nakupovalni košarici.  Vrednost DDV je prikazana tudi ob potrditvi nakupa.

Cene Crystal look nakita veljajo v trenutku oddaje naročila. Nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen če je s posebno akcijo določeno drugače.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Ponudnik se trudi zagotoviti najbolj ažurne in točne podatke. Kljub temu se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupca obvestil in skušal ponuditi rešitev, ki bo v zadovoljstvo obeh pogodbenih strank

V trenutku, ko kupec potrdi naročilo nakita z gumbom »oddaj naročilo«, je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nespremenljivi in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (elektronsko sporočilo o naročilu) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupcu je na voljo na njihovo pisno zahtevo na e-pošto ponudnika.

Preklic naročila nakupa nakita

Ponudnik se trudi naročila obdelati hitro in s tem zagotoviti čim hitrejšo dostavo naročenih artiklov. Če uporabnik želi preklicati svoje naročilo, naj to stori v najkrajšem možnem času. Preklic naročila lahko odda telefonsko (01 511 40 40) ali po elektronski pošti (info@crystallook.si). V primeru, da je bilo naročilo že izdelano ali oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.

Odstop od pogodbe/vračilo blaga – 100% garancija zadovoljstva

V primeru, da kupec s kupljenim nakitom preko spletne trgovine ni zadovoljen, ga lahko v roku 14 dni po nakupu vrne. Izdelek ne sme biti poškodovan. Nakit ne sme biti nošen. Kupnina se kupcu v tem primeru povrne v celoti.

Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Potrošnik si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe na spletni strani www.crtystallook.si. V tem primeru prodajalec nemudoma pošlje potrošniku po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik nosi strošek vračila blaga. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.

V primeru odstopa od pogodbe, prodajalec potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave potrošnika. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.

Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen (prosimo vas, da nam ob vrnitvi artikla vrnete nepoškodovano originalno embalažo),
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask na nakitu. Poškodovanega nakita s strani kupca ni možno vrniti na podlagi odstopa od pogodbe
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) na nakitu niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne,

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.

Pred vračilom blaga, kupljenega v spletni trgovini www.crystallook.si, nas lahko obvestite na info@crystallook.si. Blago lahko vrnete na dva načina:

  • kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov spletne trgovine, ki vam je blago poslala oziroma prodala,
  • s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja Miba Vita d.o.o. in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.

Spletna prodaja nakita Crystal Look – varovanje osebnih podatkov

Lastnik spletne trgovine nakita Crystal Look se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene osebne podatke vseh registriranih uporabnikov spletne trgovine Crystal Look.

Osebne podatke bo ponudnik uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov in druga potrebna komunikacija v zvezi z naročilom).  Lastnik spletne prodaje nakita Crystal Look lahko uporabi posredovane podatke za pošiljanje informativnega gradiva in posebnih ponudb nakita. V kolikor se kupec s tem ne strinja, lahko dovoljenje prekliče. To stori preko preklica po elektronski pošti (info@crystallook.si).

Upravitelj spletne trgovine nakita Miba Vita d.o.o. podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupajo ime in priimek, naslov za dostavo in kontaktna telefonska številka (če v času dostave uporabnik oziroma kupec na naslovu ne bo dosegljiv). Z uporabnikom bo ponudnik stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo z namenom realizacije nakupa nakita.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam.  Poskrbeti mora  za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Spletna prodaja nakita je pogojena s posredovanjem nujnih osebnih podatkov naročnika, da se prodaja in dostava lahko izvrši. Podatki, ki se zbirajo in obdelujejo v spletni trgovini Crystal Look bodo razkriti pristojnim organom le, če je taka obveznost določena v zakonu.

Spletna prodaja nakita – komunikacija s kupcem

Ponudnik spletne prodaje nakita Crystal Look bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le z namenom realizacije oddanega naročila. Ponudnik nakita lahko stopi v stik s kupcem za posredovanje posebnih ponudb v kolikor kupec temu izrecno ne nasprotuje.

Odveza odgovornosti

Spletna prodaja nakita Crystal Look je vizualne narave. Prodajalec nakita se trudi zagotoviti natančne fotografije. Kljub temu je vse slike potrebno jemati kot simbolične, saj nekatere slike izdelkov ne prikazujejo realnih odtenkov barv. Slike ne želijo zavajati kupcev, ampak želijo prikazati izdelke v dobrih svetlobnih pogojih. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Upravljalec si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način brez predhodnega opozorila. Ponudnik spletne prodaje nakita Crystal Look ni odgovoren za občasno ne delovanje strani. Prav tako ni odgovoren za občasno nezmožnosti dostopa do informacij na teh spletnih straneh.  Ni odgovoren za morebitno nenamerno netočnost informacij v spletni trgovini Crystal Look. Prav tako ne odgovarja za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih oziroma nepopolnih informacij.

Stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete tukaj.

Kontakt za prijavo stvarne napake je: info@crystallook.si

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačan znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako po najboljših močeh izpolnjuje svojo dolžnost za vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Ponudnik spletne trgovine Crystal Look omogoča kupcu dostopnost v času obratovanja preko telefona in maila. V  primeru težav z naročilom se kupec nakita s ponudnikom lahko poveže telefonsko (01 511 40 40) ali po elektronski pošti (info@mibavita.si). Postopek zagotavlja zaupnost obravnave pritožbe.

Ponudnik v primeru pritožb deluje v smeri sporazumnega razreševanja sporov. Lastnik spletne trgovine Crystal Look v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju IRPS) svoje kupce obvešča, da nima izbranega določenega  izvajalca IRPS  kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora. Razlog je v dejstvu, da potrošniških sporov zaradi korektnega poslovanja in zadovoljstva kupcev nimamo.

Miba Vita d.o.o., kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo nakita Crystal Look v skladu z zakonom objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi: http:/ec.europa.eu/odr.

Miba Vita d.o.o.

Ljubljana, 30.03.2020